02-6735146
דרך בית לחם 99 ירושלים

הרשמה לחדשות ועדכונים

x
בלוג

עקרונות בבחירת מקרר

1) מקרר הוא יחסית מוצר לא מורכב ולכן אין טעם להפוך את הבחירה לקשה מדי או מסובכת. כקו מנחה, פשוט העדיפו מקרר שנוח לכם לעבוד איתו, שמסודר בצורה המתאימה לכם וכמובן בנפח המתאים. עם זאת, ישנם מספר עקרונות שכדאי לשים לב אליהם על מנת להקל על הבחירה.

 

2) ראשית, התאימו את הגודל לצורך. בחרו מקרר בנפח המתאים לכם ובידקו מידות!! מסתבר שאנשים שוכחים לעיתים קרובות את הפרט ה(לא) זניח הזה. מקררים עד 600 ליטר מגיעים בדרך כלל כמקרר דלת מעל דלת כאשר המקפיא למטה או למעלה. בנפחים גדולים יותר ניתן למצוא את מקררי הטריפל עם ה3 דלתות המורכבים ממקפיא מגירה וכן את מקררי ה4 דלתות המורכבים ממקפיא המחולק למספר מגירות.. אל תשאלו את המוכרן מה עדיף, אתם הולכים לחיות עם המקרר אז בחרו מה נוח בשבילכם!

 

 

3) חשוב לבדוק את רמת הנצילות האנרגטית של המקרר כאשר A רמת נצילות גבוהה, G רמת נצילות נמוכה, ככל שהמקרר בעל דירוג גבוה יותר (כלומר קרוב יותר ל-A) הוא מנצל טוב יותר את צריכת החשמל. עם זאת, חשוב לזכור כי הדירוג האנרגטי מתייחס לנצילות אנרגיה ולא לצריכה השנתית עצמה ועל כן יש לשים דגש גם על נתוני הצריכה השנתית של המקרר שחשובים לעיתים אף יותר.

 

 

 

 

 

 

4) לנוחות שימוש מקסימלית מומלץ לבדוק את התכנון הפנימי של חלל המקרר: בידקו שהמדפים עמידים וחזקים מספיק על מנת לעמוד בעומס המוצרים, מדפים עדינים שנוטים להישבר היא צרה שעדיף להתרחק ממנה. כמו כן, העדיפו מדפים מודולריים על פני מדפים קבועים וכן מדפים חצויים על פני שלמים, אלה נוחים יותר לכיוון ותורמים לנצילות התכולה הפנימית של המקרר. בנוסף, מדפי זכוכית עדיפים על פלסטיק, זכוכית שומרת קור טוב יותר, לא נשרטת וכן, גם חזקה יותר.

 

 

 

 

 

 

 

5) מידה והלכתם על נפח גדול, וודאו שהמקרר מצוייד בטכנולוגיית הקפאה NO-FROST, הכוללת מנגנון הפשרה אוטומטית המונע היווצרות קרח בתא ההקפאה. במקררים קטנים הדבר פחות משמעותי.

 

 

6) גאדג'טים. מכיוון שמבחינה טכנולוגית אין כמעט הבדלים בין המקררים השונים, חברות רבות משקיעות בתוספות ואבזור בתחום הקרח והמים, כמו בר מים קרים חיצוני ומכין קרח (אייס-מייקר). חשבו עד כמה התוספות האלה באמת נחוצות לכם.

 

 

 

7) מקררים אינטגרליים - תמורת תוספת מחיר אפשר לבחור את המקרר בצבעים ובציפויים שונים. בעיצוב חצי אינטגרלי מצפים את הארון בחומר זהה לזה של ארון המטבח, ובעיצוב אינטגרלי מכניסים את המקרר אל תוך הארון כך שהדלת החיצונית שלו צמודה לדלת המקרר. במקרה כזה חייבים להקצות מרווח אוורור מאחורי המקרר ובארון שמעליו, או שעל המקרר להיות מצויד במערכת אוורור חזיתי לניקוז האוויר החם.

 

 

 

8) חשוב מאוד לוודא שמאחורי המקרר הנרכש תעמוד חברת שרות אמינה ומקצועית, שתיתן מענה לצרכי הלקוח גם לאחר הרכישה, כגון חלקי חילוף, אביזרים נוספים לרכישה וכמובן – שירות תיקונים מקצועי ומהימן. שימו לב שהחוק מחייב אספקת חלקי חילוף למשך שנים מתאריך הרכישה. היזהרו מפיזורי הבטחות בעל פה ומגימיקים שיווקים וודאו שאתם רוכשים מיבואן מורשה, עניין שהניסיון מוכיח כחשוב מאוד.

 

 

 

מילטון - חוויה במטבח - דרך בית לחם 9 ירושלים. 02-6735159

כתוב תגובה