02-6735146
דרך בית לחם 99 ירושלים

הרשמה לחדשות ועדכונים

x

מקרר יוקרה אינטגרלי

דוגמאות נבחרות של מקרר יוקרה אינטגרלי

מאז 1980 מתמחה חברתנו בשיווק ומתן שירות עבור מוצרי חשמל איכותיים למטבח ולבית. עם השנים צברנו מוניטין מצוין בזכות אספקת מוצרי איכות ייחודיים של מיטב המותגים העולמיים, ובזכות מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו. על מגוון המוצרים שאנו מספקים נמנים גם מקררים, ובהם מקררים רגילים, מקררים כפולים, מקררי יין, מקררים 120 ס"מ, וגם מקררים אינטגרלים יוקרתיים.

 

מגוון רחב של מקררים אינטגרלים

אם תעיינו באתר שלנו תמצאו מגוון רחב של מקררים אינטגרלים המעניקים פתרון מצוין ומרהיב לכל מטבח. מדובר במקריים מתקדמים המשדרגים גם את הפן הפרקטי והפונקציונאלי של השהייה והעבודה במטבח על ידי חיסכון במקום, וגם את הפן העיצובי שלו עם מראה המשתלב בו באופן הרמוני ויפהפה. חשוב להבין כי מקרר יוקרה אינטגרלי יכול להגיע בקשת רחבה של דגמים, גדלים, עיצובים, פתרונות אחסון וקירור, פונקציות מתקדמות, עלויות וכדומה. על מנת לסבר את האוזן נביא להלן כמה דוגמאות נבחרות מיני רבות אחרות:

  • ליבהר אינטגרלי  ECBN 6156- מקרר ומקפיא אינטגרלי של המותג ליבהר, ברוחב 90 ס"מ ועם טכנולוגיית BioFresh  לשמירה מקסימאלית על טריות המוצרים. זהו מקרר יוקרה אינטגרלי בעל מערכות שליטה ובקרה מתקדמות, הכוללות בין היתר צג טמפרטורה דיגיטלי, אזעקה נראית ונשמעת בעל תקלה, תאורת LED פנימית, אזעקה נשמעת במידה שהדלת נותרת פתוחה, וכן המשך עבודה של המקרר ל- 21 שעות נוספות במקרה של תקלה. תא הקירור עצמו הוא בעל קיבולת של 357 ליטרים נטו, עם ארבעה מדפי זכוכית רחבים לאחסון מזון, שלושה מדפי זכוכית עם עיטור נירוסטה בדלת עבור פחיות ובקבוקים גדולים, וכן מתקן לביצים ושני מכלים נשלפים עם שליטה נפרדת בטמפרטורה. כמו כן, למקרר זה יש תא הקפאה בקיבולת של 114 ליטרים נטו, עם שני מדפים לבנים סטאטיים, תא מיוחד לקרח עם אפשרות לחיבור מים, הפשרה אוטומטית וזיהוי אוטומטי של כמות המזון לצורך התאמת פעילות המקפיא.
  • מקרר אינטגרלי  Fisher & Paykel RS90AU- דוגמא נוספת של מקרר יוקרה אינטגרלי מהווה מקרר זה בנפח תא מזון 329 ליטרים ותא הקפאה 96 ליטרים. הוא מגיע עם טכנולוגיה ייעודית לחיסכון בחשמל, מערכות Active Smart ו- NO-FROST וכן טכנולוגיית פיזור אוויר באופן אחיד. למקרר יוקרה זה יש מקפיא מגירה תחתון לשימוש קל, והוא בעל תקן קירור טרופי המותאם לאקלים בישראל. יש לו סידור פנימי גמיש, פסי גלישה מאלומיניום עם גימור מעולה, מערכת נטרול ריחות, מדפי זכוכית מחוסמת מתכווננים, זמזם התראה עבור השארת דלת פתוחה, מערכת פיקוד שבת לשמונים שעות, והוא גם עובד באופן שקט במיוחד.

 

אלו היו כאמור רק שתי דוגמאות של מקרר יוקרה אינטגרלי מיני רבות אחרות המוצעות באתר שלנו. לפרטים נוספים ועזרה בבחירת ורכישת מקרר פנו אלינו בטלפון 02-6735146.