02-6735146
דרך בית לחם 99 ירושלים

הרשמה לחדשות ועדכונים

x

מקרר בילט אין אינטגרלי

קנייה נכונה של מקרר בילט אין אינטגרלי

במילטון, מרכז מקצועי למוצרי חשמל תוכלו לרכוש מקרר בילט אין אינטגרלי המתאים כמו כפפה למטבח שלכם. אנו אמונים על אספקת מגוון רחב של מוצרי מטבח איכותיים וייחודיים, ומזה ארבעה עשורים שלקוחותינו נהנים מפתרונות מתקדמים ויפהפיים ליצירת מטבח הרמוני, פונקציונאלי ומרהיב.

 

אנו מציעים מקרר בילט אין אינטגרלי בקשת רחבה של סוגים, דגמים, נפחים, פתרונות אחסון, טכנולוגיות ותכונות מתקדמות, המגיעים ממיטב היצרנים העולמיים. אכן, ההקפדה על איכות המקררים והמוצרים הנוספים שחברתנו משווקת, לצד השירות המקצועי והסבלני, הם שהפכו אותנו לשם דבר ולמרכז רשמי של מותגים וחברות מובילים בשוק עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים.

 

למה דווקא מקרר בילט אין?

בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת במודעות לחשיבות עיצוב הפנים, לצד עלייה ברמת החיים בישראל. על כן מושקעים מחשבה ומשאבים בעיצוב חללי הבית, ודגש מיוחד מושם על המטבח שבמידה רבה הינו הלב של ביתנו בו אנו מכינים ארוחות, סועדים, מאחרים ושוהים. מצד אחד, הדגש מושם על הפן העיצובי והאסתטי ומהצד השני על הפרקטיות ועל נוחות העבודה והשהייה במטבח, כאשר מקרר בילט אין אינטגרלי נותן מענה מעולה לשני ההיבטים הללו.

 

למעשה מדובר במקרר מתקדם ויוקרתי שהמיוחד בו הוא שניתן למקמו באזורים ייעודיים במטבח, מבלי שיתפוס שטח נרחב כפי שעושים מקררים רגילים. ניתן למקם אותו בין הארונות או בגומחה מתאימה, כך שמלבד דלתותיו הנפתחות הוא אינו תופס מקום, ומשתלב בצורה הרמונית ומלאה עם שאר הפריטים והעיצוב. אכן, מדובר במקרר בעיצוב מודרני, המתמזג היטב במטבחים בכל סגנון בין אם מדובר במטבח אולטרא-מודרני בעל קווים ישרים ונקיים, או במטבח ים תיכוני וכפרי עם פריטי עץ ובאווירה חמימה.

 

בחירת מקרר בילט אין אינטגרלי

כפי שתראו באתר שלנו, יש לא מעט מקררים אינטגרליים הנבדלים זה מזה בקשת רחבה של פרמטרים. כך למשל, הם נבדלים זה מזה בגודלם ומכאן בהתאמתם לחללים המיועדים עבורם במטבח, וכן ביצרנית שלהם והמוניטין שלה, ביכולות קירור מתקדמות, בגובהם, בגודל המקפיא, ביכולותיהם המתקדמות וגם בעלויות. על כן, את הבחירה יש להתאים לצרכי השימוש השוטפים שלכם, כגון אורחות החיים ומאפייני האחסון והפריטים שאתם מאחסנים במקרר, כמו גם לגודלו של המטבח, וכמובן גם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם. אנו ממליצים לכם לעיין במקררים האינטגרליים המוצעים למכירה דרך האתר שלנו, להתרשם מעיצוביהם ולקרוא את המפרטים שלהם, ולאחר מכן לפנות אל שירות הלקוחות המסור שלנו כדי לקבל הכוונה מקצועית ומענה על כל שאלה.

 

לפרטים נוספים ועזרה בבחירת ורכישת מקרר בילט אין אינטגרלי, פנו אלינו בטלפון 02-6735146.