02-6735146
דרך בית לחם 99 ירושלים

הרשמה לחדשות ועדכונים

x
בלוג
RSS

ההודעות בלוג '2015' יוני '

יתרונות בקניית מחבתות וסירים יציקת אלומיניום

כלי הבישול מיציקת אלומיניום מיוצרים על ידי מערכת ייחודית של תבניות ברמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר, תוך הקפדה מלאה על איכות ובקרת ייצור. האלומיניום מותך בטמפרטורה של 700 מעלות ומוצק לתוך התבנית על ידי הזרקה. לאחר התקררות נוצר חומר חזק ועמיד ביותר.

תכונות כלי בישול מיציקת אלומיניום:

1) פיזור חום אופטימלי: אלומיניום יצוק מוליך חום נהדר ומאפשר בישול של המזון בצורה אחידה ושווה.

2) איבוד חום מינימאלי: בסיס בעובי 5 מ"מ מתחמם מהר ושומר על החום אודות לתכונות האלומיניום היצוק- לחסכון מקסימלי באנרגיה.

 

3) שומר על צורתו המקורית: אלומיניום יצוק אינו מאבד את צורתו המקורית ואינו מתעוות לאורך השנים (בניגוד לפלטות אןומיניום שבשימוש ממושך מתעוותות בדרך כלל במרכזן). במידה ונדרשת הוספת שמן בבישול, הוא התפזר בתבשיל בצורה היעילה ביותר.

 

 

 

 

 

 

4) לא נשרט ולא מתקלף: חברת ולרה משתמשת בציפוי בלתי דביק המכונה ציפוי Matrix האיכותי ביותר שקיים בעולם של כלי הבישול, ציפוי זה שייך לחברת Akzo Nobel, בעל תקן FDA האמריקאי ותקנים אירופאים מהמחמירים ביותר. ציפוי ה- Matrix מבטיח הגנה מקסימאלית מפני שריטות ואינו מתקלף לאורך השנים.

 

 

 

 

4) לא נשרט ולא מתקלף: חברת ולרה משתמשת בציפוי בלתי דביק המכונה ציפוי Matrix האיכותי ביותר שקיים בעולם של כלי הבישול, ציפוי זה שייך לחברת Akzo Nobel, בעל תקן FDA האמריקאי ותקנים אירופאים מהמחמירים ביותר. ציפוי ה- Matrix מבטיח הגנה מקסימאלית מפני שריטות ואינו מתקלף לאורך השנים.

 

 

6) ידיות ארגונמיות SOPT TOUCH ואחיזה נוחה ובטוחה.

7) בישול בריאותי: ציפו ה- Matrix ללא PFOA, אינו מכיל כימיקלים רעילים ומבטיח בישול בריאותי. שימוש מינימאלי בשמן! עo ציפוי ה-Matrix השימוש בשמן פוחת למינימום ומתאפשרת שמירה מקסימאלית על הערכים התזונתיים

 

 

8) בטיחות: המחבתות היצוקות מיוצרות כיחידה אחת כולל תחילת הידית. כתוצאה מכך הידית היא המשך טבעי של המחבת ולכן לא נשברת, בניגוד לידיות של המחבתות לבסיס על ידי בורג ולעיתים קרובות הידית משתחררת ונופלת תוך כדי בישול ומסכנת את המשתמש.

 

סירים ומחבתות אילו מתאימים לכל סוגי הכיריים: גז, חשמל, קרמי, אינדוקציה (בהתאם לדגם)

 

מילטון - חוויה במטבח. מומחים לתנורים מקצועיים

עקרונות בבחירת מקרר

1) מקרר הוא יחסית מוצר לא מורכב ולכן אין טעם להפוך את הבחירה לקשה מדי או מסובכת. כקו מנחה, פשוט העדיפו מקרר שנוח לכם לעבוד איתו, שמסודר בצורה המתאימה לכם וכמובן בנפח המתאים. עם זאת, ישנם מספר עקרונות שכדאי לשים לב אליהם על מנת להקל על הבחירה.

 

2) ראשית, התאימו את הגודל לצורך. בחרו מקרר בנפח המתאים לכם ובידקו מידות!! מסתבר שאנשים שוכחים לעיתים קרובות את הפרט ה(לא) זניח הזה. מקררים עד 600 ליטר מגיעים בדרך כלל כמקרר דלת מעל דלת כאשר המקפיא למטה או למעלה. בנפחים גדולים יותר ניתן למצוא את מקררי הטריפל עם ה3 דלתות המורכבים ממקפיא מגירה וכן את מקררי ה4 דלתות המורכבים ממקפיא המחולק למספר מגירות.. אל תשאלו את המוכרן מה עדיף, אתם הולכים לחיות עם המקרר אז בחרו מה נוח בשבילכם!

 

 

3) חשוב לבדוק את רמת הנצילות האנרגטית של המקרר כאשר A רמת נצילות גבוהה, G רמת נצילות נמוכה, ככל שהמקרר בעל דירוג גבוה יותר (כלומר קרוב יותר ל-A) הוא מנצל טוב יותר את צריכת החשמל. עם זאת, חשוב לזכור כי הדירוג האנרגטי מתייחס לנצילות אנרגיה ולא לצריכה השנתית עצמה ועל כן יש לשים דגש גם על נתוני הצריכה השנתית של המקרר שחשובים לעיתים אף יותר.

 

 

 

 

 

 

4) לנוחות שימוש מקסימלית מומלץ לבדוק את התכנון הפנימי של חלל המקרר: בידקו שהמדפים עמידים וחזקים מספיק על מנת לעמוד בעומס המוצרים, מדפים עדינים שנוטים להישבר היא צרה שעדיף להתרחק ממנה. כמו כן, העדיפו מדפים מודולריים על פני מדפים קבועים וכן מדפים חצויים על פני שלמים, אלה נוחים יותר לכיוון ותורמים לנצילות התכולה הפנימית של המקרר. בנוסף, מדפי זכוכית עדיפים על פלסטיק, זכוכית שומרת קור טוב יותר, לא נשרטת וכן, גם חזקה יותר.

 

 

 

 

 

 

 

5) מידה והלכתם על נפח גדול, וודאו שהמקרר מצוייד בטכנולוגיית הקפאה NO-FROST, הכוללת מנגנון הפשרה אוטומטית המונע היווצרות קרח בתא ההקפאה. במקררים קטנים הדבר פחות משמעותי.

 

 

6) גאדג'טים. מכיוון שמבחינה טכנולוגית אין כמעט הבדלים בין המקררים השונים, חברות רבות משקיעות בתוספות ואבזור בתחום הקרח והמים, כמו בר מים קרים חיצוני ומכין קרח (אייס-מייקר). חשבו עד כמה התוספות האלה באמת נחוצות לכם.

 

 

 

7) מקררים אינטגרליים - תמורת תוספת מחיר אפשר לבחור את המקרר בצבעים ובציפויים שונים. בעיצוב חצי אינטגרלי מצפים את הארון בחומר זהה לזה של ארון המטבח, ובעיצוב אינטגרלי מכניסים את המקרר אל תוך הארון כך שהדלת החיצונית שלו צמודה לדלת המקרר. במקרה כזה חייבים להקצות מרווח אוורור מאחורי המקרר ובארון שמעליו, או שעל המקרר להיות מצויד במערכת אוורור חזיתי לניקוז האוויר החם.

 

 

 

8) חשוב מאוד לוודא שמאחורי המקרר הנרכש תעמוד חברת שרות אמינה ומקצועית, שתיתן מענה לצרכי הלקוח גם לאחר הרכישה, כגון חלקי חילוף, אביזרים נוספים לרכישה וכמובן – שירות תיקונים מקצועי ומהימן. שימו לב שהחוק מחייב אספקת חלקי חילוף למשך שנים מתאריך הרכישה. היזהרו מפיזורי הבטחות בעל פה ומגימיקים שיווקים וודאו שאתם רוכשים מיבואן מורשה, עניין שהניסיון מוכיח כחשוב מאוד.

 

 

 

מילטון - חוויה במטבח - דרך בית לחם 9 ירושלים. 02-6735159

טיפים לבחירת תנור אפיה

1) גם אם אתם לא בשלנים גדולים, רצוי שתבחרו לעצמכם תנור שנוח להשתמש בו. חשוב לבחור את התנור בהתאם לתוכניות שהוא מציע והתאמתן לצרכים האישיים של הלקוח - עזבו את ההמלצה של השכנה, בחרו מה שטוב לכם! כיום קיימים בשוק מגוון רחב של תנורי בישול ואפייה המתאימים לכל רמות הבישול - החל בתנורים מקצועיים המאפשרים שליטה מלאה בכל שלב בבישול ודיוק מקסימלי בטמפרטורה של 2 צלזיוס, וכלה בתנורי קומביסטימר בעלי יכולת בישול באדים ואף תנורים בעלי חיישנים אוטומטיים העושים את רוב העבודה עבורנו - ומאפשרים גם למבשלים מתחילים ליהנות ממזונות אניני טעם, כמו במסעדות הכי טובות!

2) מומלץ לוודא שהתנור מכיל תוכניות חשובות לאפייה כמו אפייה בטורבו אקטיבי ותוכנית אפייה בגריל. להבדיל מהמאוורר המסורתי בגב התנור, תנורים אלה מצויידים במערכת פיזור חום היקפית המפזרת את החום בצורה טובה יותר וחוסכת את הצורך לפתוח כל פעם את דלת התנור על מנת להפוך את העוף או הבשר וכך מביאה איתה תוצאות בישול אחידות ואיכותיות.

 

 

3) גם לעיצוב משקל נכבד! עייפתם מהנירוסטה האפורה? כיום ניתן להשיג תנורים במגוון צבעים כמו שמנת, אדום, כחול, שחור פחם ועוד ובמבחר עיצובים מסוגננים. תנורים איטלקיים כמו סמג, בומפני, פרטלי ואסקוט מציגים קולקציה מרהיבה ואופנתית כמו שרק האיטלקים יודעים.

 

 

 

 

 

 

4) שוב הסטייק התייבש בתנור? הדג והירקות הצטמקו? נסו את הקומביסטימרים - תנורים המיועדים לבישול באדים לאוהבי בישול אמיתי. תנורים מסוג אלו מומלצים לשמירה על הויטמינים והמינרלים לאוכל עסיסי ובריא ומעניקים חווית בישול משודרגת. ניתן להשיג תנורים אלו בחנות מילטון - מומחים לתנורים מקצועיים.

 

5) טיימר הפעלה: כל הטיימרים מתריעים בסיום הזמן ויש כאלה שגם מפסיקים את פעולת התנור. טיימר מכאני פשוט מוגבל ל- 120 דקות או לפעולה רצופה בלבד. שעון דיגיטלי מאפשר הפעלה עתידית בנוסף על הכיבוי האוטומטי בטווח של עד 24 שעות. שעון כזה מדויק יותר, אך חשוף להפסקות חשמל.

 

 

 

6) מגוון התנורים המהודר לא פוסח גם על חובבי האפייה. לרשותכם עומדות האפשרויות ברכישת תנורים המתמחים באפייה ואף מכילים תאי אפייה ייעודיים למאפים כמו אפיית פיצות ופיתות ומשמשים כמעין טאבון ביתי.

 

7) חשוב לבדוק בידוד התנור: דפנות פנימיות עבות ומסיביות יבטיחו שמירת טמפרטורה יציבה בתנור ובהתאם יביאו לאפייה טובה יותר. כמו כן, מומלץ בחום לבחור תנור עם "דלת קרה". שימו לב! מספר זכוכיות גדול בדלת יכול לתרום לבידוד התנור אך הדבר תלוי גם במערכת קירור יעילה, התנורים הטובים באמת מגיעים עם מערכת קירור חזיתית והיקפית שעוזרת בשמירת החום בתנור. זיכרו! תנור טוב זה תנור שמסוגל לשמור על טמפרטורה יציבה.

 

 

8) נפח התנור: כיום יותר ויותר חברות מציגות תנורים בעלי נפחים פנימיים אדירים תוך שמירה על המידות החיצוניות - בהחלט יתרון רציני, אך אל תפלו לכל גימיק שיווקי. ישנם חברות שהגדלת הנפח באה על חשבון הבידוד וכן נתוני התנור נשארו זהים כך שלמעשה התוצאה הסופית פשוט לא טובה. התנור יאפה בזמן ממושך יותר ויתן תוצאות נמוכות יחסית למה שהורגלתם. הדבר משול לאופנוע שטח שנוסע על מנוע 50 סמ"ק... העדיפו בידוד טוב על פני נפח גדול. מצאתם גם וגם? מצויין, לכו עליו.

 

 

9) ניקיון! ניקיון! ניקיון! תנור הבנוי כמיקשה אחת ללא תפרים קל יותר לניקוי ומונע הצטברות לכלוך, קורוזיה ובלאי. כמו כן, חשוב לבדוק את ציפוי האמאייל שבתא האפייה שרצוי שיהיה באיכות גבוהה ועמיד בפני הצטברות שומן. חידוש נוסף בעולם התנורים מגיע מחברת אסקוט בשיווק מילטון המייצרת תנורים עם תא אפיה אחיד מנירוסטה שמונע הידבקות שומן ומתנקה בקלות יתרה. מחפשים תנור שמתנקה מעצמו? השיטה הנפוצה בתנורים היא תכנית הפירוליטי ששורפת שומנים ולכלוך בטמפרטורה עצומה של 500 מעלות. החיסרונות הן הבלאי הגבוה, תחזוקה יקרה וצריכת חשמל בזבזנית. כתחליף לכך, תנורים רבים מצויידים במערכת ניקוי באדים העדיפה על זו הפירוליטית בשל הנוחות, החיסכון והבטיחות. האדים המוזרמים בלחץ קיטור ממיסים את השומן והופכים את הניקיון לפעולה קלה וכיפית.

 

 

 

 

 

 

 

10) דלת ומסילות: העדיפו דלת מתפרקת שצדה הפנימי עשוי מקשה אחת, בלי ברגים, תפרים וחריצים, היא קלה יותר לניקוי וצוברת פחות לכלוך כדוגמת תנורי בומפני האיטלקית. יש דלתות שבהן ניתן לפרק את הזכוכית לניקוי קל ויסודי יותר. בדגמים מסוימים המסילות מתפרקות כדי לאפשר ניקוי קל ויסודי יותר של דפנות התנור ושל המסילות עצמן. עניין נוסף הן המסילות הטלסקופיות שמאפשרות לשלוף את המגש עד הסוף באופן עצמאי ומעצימות את הנוחות בעת השימוש

 

 

 

11) חשוב מאוד לוודא שמאחורי התנור הנרכש תעמוד חברת שרות אמינה ומקצועית, שתיתן מענה לצרכי הלקוח גם לאחר הרכישה, כגון חלקי חילוף, אביזרים נוספים לרכישה וכמובן – שירות תיקונים מקצועי ומהימן. שימו לב שאתם נהנים מ – 12 חודשי אחריות. היזהרו מפיזורי הבטחות בעל פה וודאו שאתם רוכשים מיבואן מורשה

 

 

 

 

 

 

מילטון - חוויה במטבח. מומחים לתנורים מקצועיים 02-6735159